ZELF EIEREN KLEUREN

09-04-2012 13:36

Vandaag besloot ik om eieren te maken en kwam op het idee om ze een leuk kleurtje te geven. Zoals ik vroeger deed was natuurlijk heel anders dus ik besloot ze een parelmoer kleurtje te geven. Zo moeilijk is het niet dus ik ga er een foto uitleg bij geven.

Stap 1. Kook de eieren 8 minuten tot ze stevig zijn en laat ze in het warme water liggen. 

Stap 2. Leg een krant op de plek waar je aan de slag wilt gaan. 

Stap 3. Leg de kleurverpakking in heet water en wacht tot het mengsel vloeibaar is. 

Stap 4. Schud de kleurpatroon goed en knip het bovenste stukje er af. 

Stap 5. Trek handschoenen aan en doe ongeveer 6 druppels van de kleur die je wilt gebruiken op je hand. 

Stap 6. Haal het ei uit het warme water met een lepel en laat het 5 seconden drogen. 

Stap 7. Rol het ei door de kleur in je hand tot het hele ei gekleurd is. 

Stap 8. Laat het ei ongeveer 5 minuten drogen in een eierdoosje. 

 

 

Dit word dan het eind resultaat :

Onderwerp: ZELF EIEREN KLEUREN

likey likey

Je zussieee | 09-04-2012

hoooii lekkerding :P

samen met mijn hulp hebben we lekker eieren gekleurt.
het was leuk en gezellig :)
moeten we vaker doenn

xxx ♥♥

Nieuw bericht