MAKE-UP

11-04-2012 15:04

De mode veranderd dan wel heel vaak maar iedereen heeft toch wel een beetje zijn eigen soort make-up stijl. Het ene persoon doet nooit make-up op en de andere heeft een hele laag op zijn gezicht. Maar wat is nou mooi? Zelf vind ik een hele laag foundation en een dikke streep oogpotlood niet mooi maar sommige mensen voelen zich er prettig bij. Zo hebben andere mensen graag alleen een beetje lipgloss en mascara op en zo wil een ander graag naturel de deur uit. Toch blijft het je eigen keuze wat je op doet en het aller belangrijkste is natuurlijk dat je je er fijn bij kunt voelen. Maar nu is de vraag wat is nou mooi om op te doen en wat niet? Ik heb een paar foto’s van internet gehaald met daar op een paar mooie make-up stijlen. Probeer ze maar na te maken! Als het je lukt maak je kans dat jou foto hier op mijn site gepost word

 

 Zonder make-up.

 

 Met een hele lichte kleur make-up.

 

 Veel make-up rond om de ogen.

 

 Oogschduw make-up in het groen.

 

 

 

 

 

Onderwerp: MAKE-UP

Ieuw

TaylorHater | 12-04-2013

Taylor S. is zo lelijk zonder make-up !! BAH en ze is zowiezo al lelijk ! BITCH

taylor swift

khadija | 10-04-2013

Taylor Swift is zo super lelijk, en stom urgh..en dit is nog zo lief van mij, ik kan nog wel ergere dingen zeggen xd

Nieuw bericht